24 marca 2012

Szybkie "Podaj dalej"

Dotarła do mnie paczuszka przygotowana przez Czarną Lolę w ramach zabawy podaj dalej. Oto zawartość:



Przebardzo przepraszam za jakość zdjęć ale obecnie jestem w posiadaniu tragicznego kompakta, który za nic nie chce ze mną współpracować a już o ostrzeniu przy pstrykaniu obiektu nie ma mowy :/

Olga, bardzo dziękuję za kolczyki, są urocze :))

Zgodnie z wytycznymi przedstawiam zasady i zapraszam do zabawy:)

ZASADY
1. DWIE osoby, które pierwsze zapiszą się pod tym postem otrzymają ode mnie mały drobiazg
2. Osoby te proszę o przesłanie swojego adresu na mój adres email aleksandranut@gmail.com
3. Osoby te muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu po otrzymaniu ode mnie prezentu
4. Prezenty wysyłam jak najszybciej żeby dalej się bawić

Kto chętny?:)

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział w zabawie, adres chyba masz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest jeszcze 1 miejsce?? Jeśli tak, to ja je zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, to prawda otrzymałam prezent za który ogromnie dziękuję. Nie odzywałam się, bo mam jakiś szalony tydz.. Jeżeli pozwolisz to "podaj dalej" ogłoszę u mnie po candy, na które serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń