04 lutego 2012

Jak nic nie robię i wyzwanie Szuflady # 3 pt: " Czas na kawę "

Kurcze, już prawie 12.00, co gorsze już sobota.
Od poniedziałku wracam do pracy a jakoś nie mam dziś zapału do działania.
Śniłam co prawda, że decoupaguję, nawet obudziłam się z gotowymi pomysłami.
I co?
I siedzę, przeglądam blogi, zapisuję się na candy, wpisuję na wyzwania, zastanawiam nad wymiankami. A czas leci..

Ale, ale nie jest ze mną tak zupełnie źle - skończyłam wczoraj słoik na kawkę a dziś znalazłam wyzwanie w Szufladzie. A więc zgłaszam się ze słojem :)






No to idę powalczyć z sobą i podziałać bo na jeszcze kilka wyzwań ustawiłam banerki :)

6 komentarzy:

  1. słoik super ;)
    i bardzo mi się podoba ten motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny słoiczek ! Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na wiosenną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, taki delikatny, subtelny, chyba będzie widać przez niego kawkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądny słoiczek.
    Na kawke - jak znalazł.
    Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń