05 listopada 2011

Zapraszam na CANDY!

Drodzy moi,
jak wspominałam niedawno, od jakiegoś czasu zbieram się by ogłosić candy.
Okazja nie byle jaka - w grudniu mamy Święta Bożego Narodzenia i to wystarczający powód by chcieć kogoś obdarować drobiazgiem (mniej więcej z tego powodu zapisałam się wczoraj na kilka wymianek, na które możecie dołączyć zaglądając na mój pasek boczny).
Grudzień jest też miesiącem w którym przyszłam na świat :)

W związku z powyższym ogłaszam świąteczno - urodzinowe candy niespodziankę, na które serdecznie zapraszam!


Losowania będą dwa - w pierwszym wylosuję jedną osobę spośród wszystkich zapisanych osób, w drugim - wylosuję osobę, która poprawnie wskaże, który dzień grudnia jest dniem moich urodzin :)

Zasady:
- udział w moim candy mogą wziąć wyłącznie osoby posiadające bloga - moim zamiarem jest poznanie nowych miejsc i osób
- warunkiem udziału w losowaniu jest wpisanie komentarza z adresem Waszego bloga pod tym postem oraz umieszczenie podlinkowanej informacji o zabawie na pasku bocznym Waszego bloga
- będzie mi miło jeśli mój blog dołączy do listy obserwowanych przez Was blogów
- zapisy przyjmuję do północy 17 grudnia, wyniki ogłoszę do północy dnia następnego

Chciałabym, aby wygrana trafiła do odbiorcy najpóźniej w dniu moich urodzin - w ten sposób zrobię prezent świąteczny obdarowanej osobie i prezent urodzinowy samej sobie sprawiając komuś radość ;)

Zapraszam:)

58 komentarzy:

  1. No to ja pierwsza :)
    Urodziny masz 24 grudnia?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się oczywiście .Urodziny masz na pewno 18 grudnia?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się chętnie zapisuję ;)
    i obstawiam, że urodziny masz 27 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się zapisuję :) Też myślę,że Twoje urodziny są 24 grudnia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. :) chętnie przygarne jakiś drobiażdżek :)
    pozwolę sobie poobserwować, dziekuje za udział w moim candy
    pozdrawiam
    a urodziny masz 20 grudnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja takze sie zapisuję a urodzinki masz 17 tak jak ja tak myslę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja optuję za 24 grudnia - to bardzo porządna data na urodziny! Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się z przyjemnością, bo lubie niespodzianki. A co do daty urodzin - stawiam na 21 grudnia.
    Pozdrawiam serdecznie - babusiowe robótki

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam niespodzianki i zgadywanki, więc stawiam, że 24 grudnia otrzymujesz prezenty urodzinowo-gwiazdkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam,
    Izoldka-kreatywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja stawiam na 21 grudnia:) i wspaniałych urodzin ci życzę:)ustawiam się w kolejce po niespodziankę:)
    pozdrawiam:)

    rachel


    http://jedit-kolory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma to jak świąteczne CANDY :) chętnie wezmę udział w zabawie, pozdrawiam,
    http://haftyskowerobotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bardzo lubię niespodzianki, więc z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po cukierasy :)
    a urodziny masz może 18 grudnia?
    pozdrawiam serdecznie! Kejti

    OdpowiedzUsuń
  14. Stawiam na 20 grudnia :) Jesteś jeszcze zodiakalnym Strzelcem (22 listopada - 21 grudnia) to tak mnie więcej by mi pasowało :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niespodzianki lubie więc zapisuję sie
    a Twoje urodzinki hmm może są 21 grudnia?? ;)

    zapraszam również do siebie na małe co nieco
    http://halula.blogspot.com/2011/11/komu-komu.html

    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się zapisuję:)A twoje urodzinki są może 22 grudnia? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się i obserwuję :)
    Zapraszam na moją wygrywajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie się dopiszę;) A strzelam, że może 21 grudzień? Pojęcia nie mam;)
    pozdrawiam:)
    http://takiemojewytworki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. też się zapisuję ;) a może to 26 grudnia ? :)
    www.rrrrobaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ustawiam się i obstawiam na 23 grudnia :)


    www.cohenna.com
    Zapraszam na moje urodzinowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ...i ja chętnie się zapiszę:)
    A urodzinki pewnie obchodzisz 31 grudnia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie poCANDYduje:) Palcem po kalendearzu typuję urodzinowy 25 grudnia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. obstawiam że świętujesz 21-22 grudnia, zapisuję się na candy, pozdrawiam i zapraszam na moją zabawę

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią zapisuję się na candy :)
    Obsrawiam że urodziny masz 21 grudnia :)pozdrawiam serdecznie :)
    http://alexandra-mojewyszywanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też chętnie się zapiszę :)
    Urodzinki masz według moich obliczeń 21 grudnia :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://eniomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sto lat, sto lat! A po niespodziankę chętnie się ustawiam :) strzelam na 22. 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obstawiam, że masz urodziny 22 grudnia ;) Mój blog: magnolie.blogspot.com. Już obserwuję i zaraz wkleję informację o candy ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję z udział w mojej zabawie, ustawiam się za niespodzianką:)
    a urodzinki typuję na 23 grudnia
    Pozdrawiam:) http://agness-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja również obstawiam 23 grudnia :D
    zapraszam do mnie na www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. 20 grudnia;) zapraszam do siebie i zglaszam sie na niespodziankowe candy

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja także chętnie spróbuję szczęścia:) a urodzinki obstawiam na 18 grudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie przyłączę się do zabawy, a Twoje urodzinki to - strzelam 18 grudzień ale będą na pewno w tym roku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dołączam. A mój strzał - 30.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam niespodzianki :) więc dopisuję się do kolejki....a myślę że urodzinki obchodzisz 23 grudnia.....ciekawe czy zgadłam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam niespodzianki dlatego chętnie biorę udział:)
    Wg mnie urodzinki masz 22 grudnia:)
    Zapraszam również do mnie na cukierka
    http://szycieisabell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam niespodzianki :)
    I chętnie się zapisuję.
    A co do daty urodzin to wydaje mi się, że będzie to 20 grudnia :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również się do zabawy przyłączam i typuję że urodziłaś się w tym samym dniu co ja czyli 20 grudnia :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja się zapiszę do zabawy:)
    a urodziny pewnie 26 grudnia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam niespodzianki i z wielką chęcią dołączam do zabawy, a urodzinki masz 24 grudnia pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  40. Może masz urodziny 23 grudnia?
    Uwielbiam niespodzianki, to naj lepszy prezent... niespodzianka, zapisuję się;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się i ja do udziału :) oraz zapraszam do udziału w moim candy http://misioka.blogspot.com/2011/11/candy-u-misioki.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością się zapisuje . A urodzinki to pewnie 22 grudnia ?
    http://atenkowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. zapisuję się:) i trzymam kciuki za siebie:D urodziny obstawiam na 23 grudnia:)
    http://pando-ra-handmade.blogspot.com/
    pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin u mnie, trwają zapisy na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. z przyjemnoscia zapiuje sie na Twoje Candy :)
    A urodziny masz 17 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Do zabawy chętnie się zapisuję i obstawiam 21grudnia :).

    OdpowiedzUsuń
  47. Z miłą chęcią dołączę do zabawy, może dopisze mi odrobina szczęścia :)
    Może 13 albo 23 ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się :) A urodzinki masz może 23 grudnia? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Z przyjemnością dołączam do zabawy :)
    A urodziny pewnie masz, podobnie jak ja, 31 grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  50. dołączam do zabawy a że 20 grudnia to moje imieniny wiec może też twoje urodziny pozdrawiam serdecznie :)
    druga data jaka mi chodzi po głowie to 31 grudnia za 5 dwunasta :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię niespodzianki, zapisuję się do zabawy a jesśi chodzi o zgadywankę , może 21 grudnia?
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  52. i ja się dopisuję :) a co do urodzinek to stawiam na 24 grudnia :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się i zapraszam do mnie

    www.sposob-na-nude.blogspot.com

    Pozdrawiam

    tusiax90@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna zabawa :D Stawiam na 23 grudnia!

    OdpowiedzUsuń
  55. Z przyjemnościa dołączam w prawdzie już pod koniec, ale zawsze nadzieja jest ;)

    Zapraszam do siebie: http://www.dotkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń